مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 15:052021-08-24ورزشي

مربی بهتر از من آوردند از استقلال می روم/ «قلبم» از من جدا شد!


سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشار به فصل نقل و انتقالات و بازیکنانی جذب این تیم شده اند، به جدایی مهدی قایدی از جمع آبی پوشان اشاره کرد و گفت: - مهدی قلبم بود که از من جدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد مجیدی پس از انجام تمرین عصر سه شنبه آبی پوشان در گفتگو با خبرنگاران به فصل نقل و انتقالات و همراهی مدیریت باشگاه با وی اشاره کرد و گفت: از مدیریت باشگاه به ویژه آقایان مددی و ملکیان تشکر می کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید استقلال شامل زبیر نیک نفس، حسین زاده و 4 بازیکن دیگر که به توافق نهایی رسیدیم با حضور در باشگاه قراردادشان را امضا کردند.

واکنش به احتمال حضور سرمربی جدید فرهاد مجیدی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی استقلال و آمدن یک سرمربی جدید نیز گفت: هر وقت باشگاه به این تشخیص رسید که مربی بهتر از من هست می تواند او را به استقلال بیارود و من خواهم رفت.

دلیل جدایی زرینچه را نمی دانم مجیدی در خصوص انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال و سپس جدایی او و اینکه گفته شد مجیدی حاضر نیست بدون فرزاد مجیدی به فعالیتش در این باشگاه ادامه بدهد، گفت: من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی بهتر از من آوردند از استقلال می روم/ «قلبم» از من جدا شد!

مربی بهتر از من آوردند از استقلال می روم/ «قلبم» از من جدا شد!