مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 16:352021-08-24پزشكي

جولان کرونا در نیشابور/ واکسن کرونا قطره چکانی به نیشابور می آید


رییس علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه امروز کرونا 10 نفر دیگر از شهروندان این شهرستان را به کام مرگ فرستاد، گفت: مقدار واکسنی که به نیشابور می آید به صورت قطره چکانی است.

- محسن عظیمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: پیک پنجم کرونا در آمار فوتی ها اختلاف بسیار شدیدی با پیک های گذشته دارد، در تیر ماه چهار مورد فوتی کرونا داشتیم، در حالی که در مرداد ماه تعداد فوتی ها به 90 مورد رسید، که این آمار تا آخر این هفته به دلیل بستری های زیاد آی سی یو قطعا بیشتر می شود.

رییس علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه تنها 62 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و هنوز 40 درصد مردم نکات بهداشتی را جدی نمی گیرند، افزود: در پیک های قبلی کرونا بیشتر فوتی ها سنین بالای 60 سال بودند، اما در پیک پنجم فوتی ها از افراد 30 تا 60 سال هستند که این نشان دهنده کاهش آمار مرگ ومیر بین گروه های سنی است که واکسن دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک هزار و 278 فوتی کرونا، 752 فوت قطعی کرونا و 516 فوتی مشکوک به کرونا داشته ایم، تأکید کرد: امروز کرونا 10 نفر دیگر از شهروندان نیشابور را به کام مرگ فرستاد.

  عظیمی نژاد در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در نیشابور گفت: در حال حاضر 346 بستری و 63 بستری آی سی یو در دو بیمارستان 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در نیشابور/ واکسن کرونا قطره چکانی به نیشابور می آید

جولان کرونا در نیشابور/ واکسن کرونا قطره چکانی به نیشابور می آید