مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 00:402021-08-24سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت شهید مستندساز هادی باغبانی و روز خبرنگار در بابلسر


مراسم گرامیداشت شهید مستندساز هادی باغبانی و روز خبرنگار در بابلسر همراه با گپ و گفت بین خبرنگاران و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران و حضور خانواده شهید باغبانی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، عباس زارع دیشب در مراسم گرامیداشت مستندساز شهید هادی باغبانی در بابلسر اظهار کرد: خرسندیم که بیش از 600 رسانه مکتوب پایگاه های خبری و خبرگزاری در مازندران داریم، ضریب نفوذ مصرف اینترنت در مازندران بیش از 100 درصد است و مدیریت افکار عمومی در استان با فعالان رسانه و فضای مجازی است.

*لزوم توجه به نقد منصفانه وی افزود: بیش از 5 هزار صفحه فضای مجازی فعال در مازندران داریم که 850 مورد از آن ها پرمخاطب هستند، چنانچه خبرنگاران بخواهند در فضای مجازی ورود کنند باید از ارشاد مجوز دریافت تا از حمایت های قانونی در این حوزه استفاده کنند.

زارع خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی حوزه رسانه نقد منصفانه است که اگر سرلوحه کار فعالان این حوزه قرار بگیرد می تواند راه گشا باشد، شاید ما پیش بینی و حمایت خاصی برای خبرنگاران نداشتیم آن ها فقط با عشق کار می کنند.

*بیان 2 راهکار برای بیمه فعالان رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای بیمه خبرنگاران، دو راهکار پیشنهاد دادیم اول اینکه مدیران رسانه بیایند از ما مجوز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت شهید مستندساز هادی باغبانی و روز خبرنگار در بابلسر

برگزاری آیین گرامیداشت شهید مستندساز هادی باغبانی و روز خبرنگار در بابلسر