مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:002021-08-24اقتصادي

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت در دستور کار قرار گیرد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خواستار در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی و کارخانجات استان شد.

- ایسنا/یزد رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خواستار در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی و کارخانجات استان شد.

سیدعلی اکبر کلانتر با اشاره به این که در اکثر فعالیت های تولیدی صنعتی، رعایت فاصله اجتماعی تقریباً غیرممکن بوده و باتوجه به جوان بودن اغلب شاغلین صنعت، ضوابط فعلی نوبت دهی واکسیناسیون وزارت بهداشت شامل آنان نمی شود، خواستار واکسیناسیون کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی و کارخانجات استان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی خانه صمت استان، کلانتر در همین راستا طی نامه ای به متولیان حوزه صنعت و نیز سلامت استان آورده است: به دلیل جهش های مکرر کرونا ویروس، پیک های مختلف پشت سرهم فرا می رسند و این بیماری مهلک قرن پایان ندارد، کرونای دلتا با شدت زیاد همه کشور را در برگرفته، تخت های بیمارستانها پر است و یکی از بالاترین سرانه های مرگ ناشی از این ویروس در جهان را تجربه می کنیم به گونه ای که ستاد ملی کرونا ناچار به تعطیل عمومی کشور شد و بر اساس همین تصمیم، صنایع و برخی دیگر از مشاغل به ضرورت و برای اینکه کمبودی در کشور ایجاد نشود تعطیل نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت در دستور کار قرار گیرد

واکسیناسیون کارگران کارخانجات با فوریت در دستور کار قرار گیرد