مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:002021-08-24اقتصادي

ایالات متحده 201 میلیون دلار ضبط شده از مقامات مجرم را به فیفا برگرداند


فیفا روز سه شنبه اعلام کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده با واگذاری 201 میلیون دلار به فیفا که از مدیران مجرم اخذ شده است موافقت کرده است.

- فیفا روز سه شنبه اعلام کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده با واگذاری 201 میلیون دلار به فیفا که از مدیران مجرم اخذ شده است موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استار، فیفا روز سه شنبه اعلام کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده با واگذاری 201 میلیون دلار به فیفا که از مدیران مجرم اخذ شده است موافقت کرده است.

فیفا در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: این پول از حساب های بانکی مقامات سابق که در سال های قبل در زمینه فساد مالی در فوتبال نقش داشتند و سپس تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند، ضبط شد.

این سازمان اعلام کرد که صندوق جهانی فوتبال را زیر نظر فیفا ایجاد کرده است تا از این پول برای تأمین مالی پروژه های مرتبط با فوتبال با تأثیر مثبت در سراسر جهان استفاده کند.

جیانی اینفانتینو که جایگزین بلاتر در رأس فیفا شد از این قرارداد استقبال کرد.

اینفانتینو گفت: من خوشحالم که می بینم پولی که به طور غیرقانونی از فوتبال خارج شده است، اکنون در حال بازگشت است تا برای اهداف مناسب مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که در ابتدا باید استفاده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایالات متحده 201 میلیون دلار ضبط شده از مقامات مجرم را به فیفا برگرداند

ایالات متحده 201 میلیون دلار ضبط شده از مقامات مجرم را به فیفا برگرداند