مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-24اقتصادي

ترغیب به زراعت یک راه مؤثر برای ممانعت از قاچاق چوب


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در راستای اجرای تأمین چوب، بیش از 385 هزار اصله نهال صنوبر و اکالیپتوس در نهالستان خصوصی و دولتی استان تولید شده تا در فصل کاشت به صورت رایگان در بین مجریان و بهره برداران محلی توزیع شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در راستای اجرای تأمین چوب، بیش از 385 هزار اصله نهال صنوبر و اکالیپتوس در نهالستان خصوصی و دولتی استان تولید شده تا در فصل کاشت به صورت رایگان در بین مجریان و بهره برداران محلی توزیع شود.

عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح در 500 هکتار از زمین های گلستان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه درختکاری در استان تنها به اسفندماه منتهی نشده است، افزود: بعد از انتخاب محدوده های مستعد برای جنگل کاری و توسعه جنگل، این مهم با مشارکت آبخیزنشینان و جوامع محلی، توسط تشکل های تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری و پیمانکار بخش خصوصی عملیات جنگل کاری و غنی سازی جنگل با بذر و نهال گونه های بومی و سازگار با اقلیم در سطح استان انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی گلستان تأکید کرد: با توجه ظرفیت قانونی ایجاد شده به استناد بند ب ماده 29 قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور برای تشکل های تخصصی منابع طبیعی شامل فارغ التحصیلان و بهره برداران محلی شهرستان مجوز لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب به زراعت یک راه مؤثر برای ممانعت از قاچاق چوب

ترغیب به زراعت یک راه مؤثر برای ممانعت از قاچاق چوب