مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:452021-08-25پزشكي

علائم کرونای طولانی مدت چیست؟


علائم دیگری که بیماران یا افراد ممکن است تجربه کنند، مانند درد قفسه سینه، اختلال در صحبت کردن، اظطراب یا افسردگی، تب، از دست دادن حس بویایی و چشایی که این لیست بسیار طولانی است، - اما سه موردی که اول بیان شد موارد اصلی هستند.

رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: اطلاعات از مدت زمان ماندگاری شرایط کرونایی پس از ابتلا هنوز کاملاً مشخص نیست؛ بعضی از بررسی ها نشان داد که این بیماری می تواند سه ماه طول بکشد و بعضی تا شش الی 9 ماه نیز گزارش شده است.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر به بیماری کووید 19 مبتلا و درمان شده اید، اما هنوز برخی از علائم را دارید ممکن است بیماری داشته باشید که بیماری پس از کووید 19 نامیده می شود که گاهی اوقات این بیماری با عنوان کووید طولانی مدت نیز گفته می شود.

وی افزود: بعضی از رایج ترین علائم بیماری بعد از کووید 19 یا همان کووید طولانی شامل تنگی نفس، خستگی، اختلال در عملکرد شناختی که مردم آن را اختلال در تمرکز حافظه نیز می گویند، است؛ این سه مورد رایج ترین علائم هستند با این حال بیش از 200 علائم وجود دارد که اواسط بیماری های مختلف گزارش شده است.

وی ادامه داد: لیست علائم طولانی است؛ بنابراین علائم دیگری که بیماران یا افراد ممکن است تجربه کنند، مانند درد قفسه سینه، اختلال در صحبت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم کرونای طولانی مدت چیست؟

علائم کرونای طولانی مدت چیست؟