مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-25بين الملل

حمل و نقل و ترانزیت محور رایزنی مقامات ازبکستان و پاکستان


معاون نخست وزیر ازبکستان و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری موضوع تعمیق همکاری های سرمایه گذاری و حمل و نقلی را به صورت ویدئو کنفرانس بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و عبدالرزاق داود مشاور نخست وزیر به صورت ویدئو کنفرانس بررسی کردند.

طرفین روند اجرای توافقات به دست آمده در چارچوب سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ازبکستان در ماه ژوییه و همچنین دستور کار همکاری های همه جانبه را بررسی کردند.

   مقامات دو کشور آمادگی خود را برای تداوم اقدامات مشترک و اجرای اقدامات تعیین شده در تعمیق همکاری های اقتصادی و بازرگانی، صنعتی، سرمایه گذاری و حمل و نقلی – لجستیکی اعلام کردند.

طرفین همچنین همکاری های متقابل مبنی بر تدوین قرارداد تسهیل روابط تجاری بین ازبکستان و پاکستان را بررسی و بر تقویت گفت و گوهای دوجانبه با هدف هماهنگی سریع مسائل موجود تأکید کردند.

  همچنین در آینده نزدیک نقشه راه برای اجرای قرارداد تجارتی و ترانزیتی امضا شده در ماه ژوییه سال جاری میلادی نیز هماهنگ خواهد شد.

طرفین با اشاره به همکاری های حمل و نقلی- لجستیکی آمادگی خود را برای ایجاد حمل و نقل ترانزیتی منظم ابراز داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل و ترانزیت محور رایزنی مقامات ازبکستان و پاکستان

حمل و نقل و ترانزیت محور رایزنی مقامات ازبکستان و پاکستان