مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-25اقتصادي

52 طرح عمرانی در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می رسد


برای بهره برداری از این 52 طرح عمرانی، اعتباری افزون بر 48 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

- ، سیدرسول حسینی در دیدار با امام جمعه شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته دولت ضمن بیان اینکه در هفته دولت هیچ پروژه ای کلنگ زنی نمی شود تاکید کرد: اعتبار ابلاغ شده سال جاری برای تویسرکان 70 میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد که 500 میلیون تومان برای مطالعات و کاوشگری خانه بوم گردی دهبنه و 12 میلیارد تومان برای تکمیل راه روستای بوستان در و یک میلیارد 500 میلیون تومان برای تکمیل کانال آبرسانی روستای حاجی آباد صرف خواهد شد.

حسینی ادامه داد: بنیاد برکت 12 میلیارد تومان برای اشتغال در 14 روستا و همچنین یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای معیشت افرادی که تمکن مالی ندارند در تویسرکان هزینه کرده است.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهید تیموری شهید شاخص امسال تویسرکان را از برنامه های این هفته است تصریح کرد: پروژه ایستگاه راه آهن بابا کمال و پروژه خانه رزمی تویسرکان در هفته دولت افتتاح می شود.

در این دیدار به مناسبت اولین روز از هفته دولت، دو پروژه جهاد کشاورزی افتتاح شد؛ این پروژه ها شامل پروژه 200 راسی بره پرواری در روستای دورودان با اشتعال زایی برای سه نفر با سرمایه گذاری 2 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 طرح عمرانی در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می رسد

52 طرح عمرانی در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می رسد