مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-25سياسي

بسیج دانشجویی جدی ترین مخاطب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است


مجموعه بسیج دانشجویی به واسطه اتصال به نهاد علم، نوع مخاطبین یعنی جوانان و دانشجویان، ارتباط با دانشگاه و اثرگذاری در جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین کفعمی رییس سازمان به واسطه اتصال به نهاد علم، نوع مخاطبین یعنی جوانان و دانشجویان، ارتباط با دانشگاه و اثرگذاری در جامعه جدی ترین مخاطب تحقق آرمان های ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد: مجموعه بسیج دانشجویی باید بتواند با کادرسازی یک حرکت منضبط را برای گام برداشتن به سمت آرمان های انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب برنامه ریزی کند.

کفعمی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت هایی را ترسیم کردند که مخاطب اصلی تحقق این حرکت ها جوانان هستند با این وجود جوانان در گام دوم انقلاب نیز باید به مانند حرکت های بزرگ در گام نخست شانه های خود را زیر بار مسئولیت قرار بدهند تا در نهایت بتوانیم در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

کفعمی ادامه داد: بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموعه انقلابی باید هدف گذاری و نقش آفرینی خود را در گام دوم انقلاب به گونه ای ترسیم کند که بتواند وظایفش را در این عرصه به درستی انجام دهد.

وی اظهار داشت: ما در سازمان بسیج دانشجویی باید با برنامه ریزی و هدایت گری و پیگیری در مسیر رسیدن به آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی جدی ترین مخاطب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

بسیج دانشجویی جدی ترین مخاطب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است