مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-25سياسي

جلوی بزرگ گویی های «عبدالملکی» گرفته شود/ نباید به انحراف برویم


نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگ گویی کرده و باید جلوی وی گرفته شود.

- ، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (3 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بر اساس ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس گفت: بنده چند روز پیش در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبی را مطرح کردم.

همچنین به این مسئله اشاره کردم که عبدالملکی در جایی گفته است که برای جایگاه این وزارتخانه در کشور کسی بهتر از وی وجود ندارد و همچنین تأکید کرده که اگر رأی نیاورد، وزیر بعدی را هم خودش انتخاب می کند.

وی متذکر شد: وزیر پیشنهادی، کار و رفاه اجتماعی در اظهارات خود گفت که این مطالب کذب است که به همین دلیل بنده لازم دانستم از خودم دفاع کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقاضای بنده از هیئت رییسه مجلس آن است که این مطلب را راستی آزمایی کند و اگر مطلبی که گفتم حقیقت ندارد، هر چیزی که هیئت رییسه بگوید می پذیرم اما اگر عبدالملکی این حرف را زده باشد، مصداق بزرگ گویی بوده و این کار انحراف است و باید جلوی این کار گرفته شود.

موسوی لارگانی اظهارداشت: تقاضای بنده آن است که هیئت رییسه مجلس مجددا نطق عبدالملکی را مورد بررسی قرار دهد، چراکه وی صحبت بنده را کذب خواند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی بزرگ گویی های «عبدالملکی» گرفته شود/ نباید به انحراف برویم

جلوی بزرگ گویی های «عبدالملکی» گرفته شود/ نباید به انحراف برویم