مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-25حوادث

دستگیری عامل قتل جوان 37 ساله در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل جنایت خونین بامداد گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از دستگیری قاتل جوان که فردی 37 ساله را با ضربه چاقو در شاهرود به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: بامداد گذشته یک مورد چاقوخوردگی در یکی از محلات شاهرود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که عوامل کلانتری 11 آزادی در معیت عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد که فردی 37 ساله ساعتی قبل توسط فردی ناشناس با چاقو مضروب شده که با توجه به انتقال نیافتن وی به مراکز درمانی و خونریزی داخلی فوت شده است.

کریمی به اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی به صحنه اشاره کرد و گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که فردی معتاد اهل و ساکن استان گلستان برای اسکان شبانه به یک خانه کارگری مراجعه کرده که مقتول از ورود وی به منزل با توجه به حضور خانواده اش جلوگیری به عمل آورده است.

وی ادامه داد: پس از ایجاد مشاجره لفظی بین دو طرف، فرد ضارب با یک قبضه چاقو ضربه ای را به پهلوی مقتول وارد کرد و از محل متواری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل جوان 37 ساله در شاهرود

دستگیری عامل قتل جوان 37 ساله در شاهرود