مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:302021-08-25سياسي

رییسی: کارآمدی محور معرفی وزرای پیشنهادی است


رییس جمهور با اشاره به معرفی اعضای کابینه گفت: معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس براساس شاخص هایی بود که نسبت به آن شاخص ها در انتخابات به مردم قول داده بودم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و در دفاع از این وزرای پیشنهادی اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم هفته دولت را گرامی بدانم و به ارواح مطهر دولت و مجلس و نظام مقدس جمهوریاسلامی دروز بفرستم و یاد شهیدان باهنر و رجایی را گرامی بدارم و برای همه خدمتگزاران کشور و خادمان ملت آرزوی توفیق و سعادت کنم.

وی افزود: این روزها پزشکان عزیز و پرستاران و کار درمان مجاهدانه از جان مردم صیانت می کنند و باید از کادردرمان متشکر باشیم.

رییس جمهور با تشکر از مجلس و کمیسیون ها و نمایندگان و هیات رییسه با خاطر بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: این جلوه ای از مردم سالاری دینی است که نمیادگان مردم با دغدغه مندی و حساسیت صلاحیت کاندیداها را بررسی می کنند و بیان این حساسیت ها هم برای وزرا و هم عموم مردم کار مفیدی هست.

رییسی با اشاره به معرفی اعضای کابینه گفت: معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس براساس شاخص هایی بود که نسبت به آن شاخص ها در انتخابات به مردم قول داده بودم و تلاش این شد با همین تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کارآمدی محور معرفی وزرای پیشنهادی است

رییسی: کارآمدی محور معرفی وزرای پیشنهادی است