مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-25سياسي

90 درصد هیئات عزاداری قم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کردند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با درخواست از رسانه ها جهت تنوع در تیتر اخبار کرونایی، گفت: تا جلسه بعدی شورای اطلاع رسانی در هفته آینده به بهترین تیتر اخبار و گزارش های مربوط به کرونا در رسانه های خبری قم جوایزی اهدا خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با درخواست از رسانه ها جهت تنوع در تیتر اخبار کرونایی، گفت: تا جلسه بعدی شورای اطلاع رسانی در هفته آینده به بهترین تیتر اخبار و گزارش های مربوط به کرونا در رسانه های خبری قم جوایزی اهدا خواهد شد.

بیژن سلیمانپور روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: از رسانه های استان درخواست داریم به دنبال تیترهای جذاب، هشدارآمیز و واقع بینانه در خصوص بیماری کرونا باشند و رسالت اطلاع رسانی خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی بیان کرد: بخشی از گرفتاری های امروز جامعه در تشویق مردم به واکسیناسیون از تعدد اظهارنظرهای غیرتخصصی در رابطه با مساله واکسن ناشی شده که سبب بی اعتمادی بخشی از جامعه به واکسیناسیون شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: گاهی با یک اظهارنظر غیرتخصصی در خصوص مساله واکسیناسیون تلاش های کادر درمان و نظام سلامت برای ایجاد ایمنی عمومی از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هیئات عزاداری قم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کردند

90 درصد هیئات عزاداری قم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کردند