مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:002021-08-25ورزشي

تجلیل همراه اول از مدال آوران کشتی در المپیک


همراه اول در مراسمی از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک تقدیر کرد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز چهارشنبه سوم شهریورماه 1400، در مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر شد.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو، محمدرضا گرایی قهرمان طلایی کشتی فرنگی، حسن یزدانی قهرمان نقره ای کشتی آزاد، امیرحسین زارع قهرمان برنزی کشتی آزاد و محمدهادی ساروی قهرمان برنزی کشتی فرنگی المپیک توکیو حضور داشتند، مدیرعامل همراه اول با اعطای لوح تقدیر و تندیس از رییس فدراسیون، سرمربی کشتی آزاد و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک توکیو تقدیر کرد.

در این مراسم مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه در سالیان اخیر این اپراتور از حوزه های مختلف حمایت کرده است، اظهار داشت: همراه اول حدود 102 میلیون سیم کارت دست مردم دارد که از جمعیت کشور بیشتر بوده و حدود 60 درصد سهم بازار از آن این اپراتور است.

اخوان با تاکید بر اینکه حمایت این اپراتور از ورزش کشتی تبلیغاتی نیست گفت: حمایت ما از کشتی در راستای مسؤولیت اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل همراه اول از مدال آوران کشتی در المپیک

تجلیل همراه اول از مدال آوران کشتی در المپیک