مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 15:452021-08-25حوادث

کشف 4 تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف 4 تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع خبراد.

- یوسف اسماعیل زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن چهار تن مرغ گرم فاقد مجوز بهداشتی و حمل را کشف و ضبط کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اسماعیل زاده با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار و فروش غیر قانونی اقلام مورد نیاز مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه روزی محورها را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخود می کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: امروز مقوله مهم و تاثیرگذار امنیت اقتصادی به یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسوؤلان تبدیل شده است.

وی کشف جرائم اقتصادی و برخورد قاطع با این نوع جرائم را از دیگر انتظارات مردمی خواند و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی استان به حتم نسبت به این موضوع اقدامات لازم و قانونی را به عمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع در زنجان

کشف 4 تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع در زنجان