مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 17:252021-08-25بين الملل

وزرای خارجه تاجیکستان و پاکستان دیدار و درباره افغانستان گفتگو کردند


وزرای خارجه تاجیکستان و پاکستان امروز در شهر دوشنبه دیدار و درباره افغانستان و اجلاس شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای گفتگو کردند.

- به نقل از روزنامه اکسپرس تریبیون، سراج الدین مهرالدین (Sirojiddin Muhriddi) وزیر امور خارجه تاجیکستان امروز با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که به دوشنبه سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

وزارت امور خارجه تاجیکستان با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: طرفین در جریان این دیدار در مورد توسعه هر چه بیشتر همکاری های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، بشردوستانه، مشارکت در چارچوب سازمان های بین المللی و منطقه ای از جمله سازمان ملل متحد و سازمان همکاری شانگهای (SCO) بحث و گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه تاجیکستان در این خصوص آمده است: وزرای امور خارجه تاجیکستان و پاکستان همچنین پیرامون وضعیت کنونی افغانستان و تامین امنیت منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: آنها همچنین مسئله برگزاری اجلاس شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که روزهای 16 و 17 سپتامبر در شهر دوشنبه برگزار می شود را هم مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه تاجیکستان و پاکستان دیدار و درباره افغانستان گفتگو کردند

وزرای خارجه تاجیکستان و پاکستان دیدار و درباره افغانستان گفتگو کردند