مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 19:552021-08-25پزشكي

مراجعه بیش از 9هزار نفر به بیمارستان های خوزستان/وضعیت بحرانی است


استاندار خوزستان، وضعیت کرونایی استان را خطرناک و بحرانی اعلام کرد و گفت: روزانه به صورت متوسط بین 9 تا 10 هزار مراجعه کننده به بیمارستان های استان ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیاستان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان حال و روز خوشی ندارد و وضعیت بغرنج، خطرناک و بحرانی برای این استان در پیش رو است؛ مثلاً روزانه به صورت متوسط 60 نفر فوتی در استان داریم و نسبت ورود بیماران به بیمارستان های استان در مقایسه با ترخیصی ها فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه درمان سرپایی از خوزستان شروع شد، افزود: بیماران بعد از جواب تست مثبت در صورت حال نسبتاً مساعد در قرنطینه خانگی درمان می شود که قرارگاه شهید سلیمانی نیز در این بخش کمک بسیار خوبی دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه روزانه به صورت متوسط بین 9 تا 10 هزار مراجعه به بیمارستان های استان ثبت شده است، تصریح کرد: امروز 9 هزار و 500 مراجعه کننده داشتیم که از این بین سه هزار و 300 نفر به صورت سرپایی درمان و بیش از 300 نفر نیز بستری شدند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به حضور تمام قد ستاد در خوزستان حداقل سه روز در هفته جلسات منظمی را برگزار و کارهای بزرگی را نیز انجام داده اند؛ همچنین در سه روز گذشته حدود 500 کپسول اکسیژن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و 600 کپسول نیز از سوی هلال احمر با کمک یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 9هزار نفر به بیمارستان های خوزستان/وضعیت بحرانی است

مراجعه بیش از 9هزار نفر به بیمارستان های خوزستان/وضعیت بحرانی است