مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:402021-08-26اقتصادي

گلخانه ای با تجهیزات پیشرفته در زنجان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه گلخانه ای با تجهیزات پیشرفته در زنجان کلنگ زنی شده است، گفت: این گلخانه طی سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، گفت: بیش از سه میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان زنجان تولید می شود و بیش از 50 درصد این محصولات قابلیت فراوری دارند.

وی با بیان اینکه بزرگترین گلخانه با تجهیزات پیشرفته در زنجان کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: این گلخانه طی سال آینده به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هفت زنجیره تولید طی سال های اخیر در استان فعال شده و مجموع زنجیره ها به 19 مورد رسیده است.

تاراسی تاکید کرد: خوشبختانه طی سال گذشته هم صادرات محصولات کشاورزی در استان بسیار خوب بود و کشمش و سیر و زیتون بیشترین صادرات محصولات کشاورزی در استان را دارند.

وی به آبیاری تحت فشار در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از 50 درصد اراضی مستعد استان به سامانه آبیاری نوین تحت فشار مجهز شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تأمین آب از سد آیدوغموش آذربایجان شرقی برای جبران خشکسالی امسال در طارم جهت حفظ پایداری زراعت و باغات طارم که از اهمیت خاصی برخوردار است، ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه ای با تجهیزات پیشرفته در زنجان به بهره برداری می رسد

گلخانه ای با تجهیزات پیشرفته در زنجان به بهره برداری می رسد