مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-26حوادث

انجام 84 عملیات توسط آتش نشانی شیراز در یک روز


رییس سازمان اتش نشانی شیراز از خدمت رسانی در 84 عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان شیراز خبر داد.

- ، محمد هادی قانع صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از انجام 84 عملیات توسط آتش نشانان در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: این عملیات ها شامل 13 مورد عملیات اطفایی و 71 عملیات امدادی بوده است.

وی با اشاره به 34 عملیات امداد آسانسور و حبس شهروندان در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری طی 24 ساعت گذشته عنوان کرد: با توجه به قطع مکرر برق در این فصل حوادث آسانسور از بیشترین عملیات های نیروهای آتش نشانان در این روز هاست که توجه به ایمنی این وسیله را بیشتر می کند.

وی ادامه داد: همچنان که سازمان آتش نشانی شیراز در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد، از شهروندان فهیم درخواست می شود در صورت قطع جریان برق و توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ و با شماره 125 آتش نشانی شیراز تماس حاصل نموده و درخواست امداد رسانی کنند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز همچنین افزود: در اجرای سیزده عملیات اطفا حریق نیز یک منزل مسکونی، یک دستگاه خودرو و یک باب مغازه طعمه حریق شدند که با حضور سریع نیروهای آتش نشانی، خوشبختانه صدمات جانی وجود نداشت و سایر آتش سوزی ها نیز بموقع اطفا حریق گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 84 عملیات توسط آتش نشانی شیراز در یک روز

انجام 84 عملیات توسط آتش نشانی شیراز در یک روز