مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-26اقتصادي

طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره برداری رسید


همزمان با هفته دولت، در جریان سفر استاندار مرکزی به دلیجان طرح توسعه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) این شهرستان به بهره برداری رسید.

- طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره برداری رسید ایسنا/مرکزی همزمان با هفته دولت، در جریان سفر استاندار مرکزی به دلیجان طرح توسعه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) این شهرستان به بهره برداری رسید.

سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه 4 شهریورماه در حاشیه افتتاح بخش جدید این بیمارستان در جمع خبرنگاران گفت: برای طرح توسعه بیمارستان امام جعفرصادق(ع) حدود 3 میلیارد تومان هزینه و نزدیک به 40 تخت اهدا شده است.

برای این طرح خیرین 2 میلیارد تومان، دانشگاه علوم پزشکی از اعتبارات خود و استانداری هم 400 میلیون تومان خارج از اعتبارات شهرستان اختصاص داده است.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان دلیجان حدود 17 طرح با اعتباری نزدیک به 170 میلیاردتومان به بهره برداری می رسد که در نتیجه آن 170 شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

سیدمحمدجمالیان رییس علوم پزشکی اراک نیز اظهار کرد: در شهرستان دلیجان خوشبختانه کمک و همکاری خیرین دانشگاه را مشتاق کرده است که نیروهای تخصصی تجهیزاتی خوبی را به شهرستان اختصاص دهد و بر این اساس حدود 2500 متر به فضای درمانی شهرستان اضافه کردیم که شامل واحد دیالیز و mri و توسعه icu است که امید است این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره برداری رسید

طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره برداری رسید