مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-26سياسي

تقویت روحیه همکاری در کارهای جمعی ضروری است


باید روحیه همکاری را در کارهای جمعی تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در آیین مهمانی لاله ها با اشاره به اینکه ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) همه مسئولان خدمت گزار مردم هستیم و مملکت نیاز به خدمتگزار دارد.

وی از عدم همکاری و هماهنگی و حاشیه های شورای شهر، واکنش نشان داد و گفت: اعتماد دوباره مردم شریف شهر سقز به نهاد شورا، نباید دستخوش خدشه و ناملایمات شود.

فرماندار سقز بر ضرورت همکاری جمعی در این نهاد و اولویت قرار دادن منافع مردم و شهر به جای منافع فرد و حفظ استقلال تاکید کرد.

وی با عنوان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی با ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خادمان به این آب و خاک، به دست آمده، تصریح کرد: فلسفه مسئولان مردمی و دولتی، خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار سقز یادآور شد: مردم شریف شهر سقز با رأی دادن و انتخابات وکلای خود در پارلمان محلی به این نهاد باور کرده اند و از منتخبان انتظار کار و تلاش دارند نه اینکه با اعمال سخیف و دور از آداب اداری خود را در بوته نقد و حاشیه سازی قرار دهند و جایگاه مردمی را تضعیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه همکاری در کارهای جمعی ضروری است

تقویت روحیه همکاری در کارهای جمعی ضروری است