مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-26سياسي

با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم نباید با اغماض برخورد کرد


رییس قوه قضاییه به قضات و همکاران دستگاه قضا متذکر شد که در صدور احکامی چون ممنوع الخروجی، ممنوع المعامله شدن، مسدود الحسابی، رأی توقیف اموال و املاک و هر نوع قراری که محدودیتی برای افراد ایجاد می کند بر اساس تشخیص خود عمل کنند نه ضابطین.

- رییس قوه قضاییه به قضات و همکاران دستگاه قضا متذکر شد که در صدور احکامی چون ممنوع الخروجی، ممنوع المعامله شدن، مسدود الحسابی، رأی توقیف اموال و املاک و هر نوع قراری که محدودیتی برای افراد ایجاد می کند بر اساس تشخیص خود عمل کنند نه ضابطین.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در اولین نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان ها در دوره جدید مدیریت دستکاه قضا که صبح امروز پنجشنبه (چهارم شهریور ماه) از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، به بیان توصیه هایی مهم و کاربردی به رؤسای دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور برای تحقق دادرسی عادلانه پرداخت.

رییس قوه قضاییه با تبریک رأی اعتماد قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت مردمی و آغاز به کار دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت، همراهی و همیاری برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت جدید به ویژه رفع موانع تولید و حمایت از تولید ملی را از وظایف قوه قضاییه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم نباید با اغماض برخورد کرد

با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم نباید با اغماض برخورد کرد