مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-26بين الملل

تشریح اهداف کنفرانس بغداد از زبان سخنگوی هیئت دولت عراق


سخنگوی هیئت دولت عراق، تأکید کرد که عراق با برگزاری کنفرانس منطقه ای در بغداد بیش از هر چیز در پی تحقق ثبات امنیتی و اقتصادی است.

- سخنگوی دولت عراق، تأکید کرد که عراق با برگزاری کنفرانس منطقه ای در بغداد بیش از هر چیز در پی تحقق ثبات امنیتی و اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الصباح، حسن ناظم وزیر فرهنگ و سخنگوی دولت عراق، تأکید کرد که عراق با برگزاری کنفرانس منطقه ای در بغداد بیش از هر چیز در پی تحقق ثبات امنیتی و اقتصادی است.

وی افزود: کنفرانس منطقه ای بغداد با عنوان کنفرانس بغداد برای همکاری و شراکت کنفرانسی در سطح سران است که کشورهای همسایه عراق و دیگر کشورهای منطقه و جهان در آن حضور می یابند.

ناظم اعلام کرد که عراق در یک سال گذشته در دولت مصطفی الکاظمی شاهد اقدامات چشمگیری برای بازیابی نقش منطقه ای اثرگذار عراق بوده است.

وی گفت که بازیابی نقش منطقه ای عراق به این معنا نیست که عراق در پی بر عهده گرفتن نقش واسطه در منطقه است بلکه معنایش آن است که عراق به ثبات امنیتی و اقتصادی خود می اندیشد و منافع خود را پیگیری می کند.

وی سفرهای نخست وزیر عراق به کشورهای منطقه و جهان را در همین راستا دانست و تأکید کرد که عراق می کوشد که پل های ارتباطی میان کشورهای منطقه برقرار کند تا ثبات و شکوفایی اقتصادی خود را محقق سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف کنفرانس بغداد از زبان سخنگوی هیئت دولت عراق

تشریح اهداف کنفرانس بغداد از زبان سخنگوی هیئت دولت عراق