مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-26اقتصادي

بهره برداری از 141 پروژه برق در همدان/ تمام روستاهای همدان برق دار می شوند


مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان از بهره برداری 141 پروژه شرکت توزیع برق در همدان در هفته دولت خبر داد و گفت: در این هفته چهار پروژه کلان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شیرزاد جمشیدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به برنامه قطعی برق اظهار کرد: به دلیل افزایش دما و کاهش بارندگی 13 هزار مگاوات ناترازی در تولید برق کشور به وجود آمده که این امر منجر به خاموشی ها شده است.

وی با بیان اینکه اوج ندارد وی با اشاره به اینکه در مراکز تجاری مدیریت مصرف خوبی حاکم نیست اما هیچ مماشاتی با هیچ مرکز تجاری نکردیم و به طور جدی بازدیدها را در دستور کار داریم افزود: به واحدهای متخلف ابتدا اخطار دادیم و در صورت عدم توجه با همراهی مراجع قضایی قطعی انجام می شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رفتار ما در مراکز اداری و بانک ها هم همینطور بود و برق تعدادی از آنها قطع شد چون فرهنگ مصرف باید مورد توجه باشد افزود: خوشبختانه در بخش خانگی و اداری مدیریت خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه از افتتاح 131 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: 13 پروژه در همدان، 10 پروژه در ملایر، 21 پروژه در نهاوند ، هفت پروژه در تویسرکان، هشت پروژه در اسدآباد، هفت پروژه در بهار، 25 پروژه در کبودراهنگ، 12 پروژه در رزن، 15 پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 141 پروژه برق در همدان/ تمام روستاهای همدان برق دار می شوند

بهره برداری از 141 پروژه برق در همدان/ تمام روستاهای همدان برق دار می شوند