مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-26فرهنگي

داوران سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند


داوران بخش های چهارگانه «سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند و علاقمندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را تا نیمه شهریور به دبیرخانه ارسال کنند.

- داوران بخش های چهارگانه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند و علاقمندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را تا نیمه شهریور به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سیزدهمین سوگواره عاشورایی می توانند آثار هنری خود را در 4 بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی خط و عکاسی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

در بخش پوستر محمد خزایی، مسعود نجابتی و سیدحسن موسی زاده به عنوان داور معرفی شدند، داوران بخش تصویرسازی نیز سید حمید شریفی، سعید رزاقی و محمدرضا دوست محمدی هستند.

آثار بخش نقاشی خط را جلیل رسولی، عذرا عقیقی بخشایشی و صداقت جباری داوری خواهند کرد و فرهاد سلمانی، یدالله عبدی و رئوف محسنی نیز داوران بخش عکاسی هستند.

بر اساس فراخوان اعلام شده، در بخش طراحی پوستر، آثار ارسالی باید در موضوعات تبیین شخصیت امام حسین (ع) و امام حسین (ع) در کلام دیگران تولید شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند

داوران سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» معرفی شدند