مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:052021-08-26سياسي

کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری استان واکسینه می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری استان واکسینه می شوند.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: با رایزنی انجام شده با وزارت بهداشت و با همراهی و همکاری استانداری خراسان رضوی، سهیمه اختصاصی ویژه واکسیناسیون فعالان گردشگری استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در این راستا لازم است تا تمام مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری، لیست کارکنان تحت پوشش خود را در سامانه ملی نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری(جانا) به نشانی اینترنتی www.

myst.

mcth.

ir و در پنل اختصاصی خودشان با شناسه و رمز عبور خود وارد کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه پس از ارزیابی نهایی توسط معاونت گردشگری اداره کل استان، زمان و مکان تزریق واکسن به اطلاع ذی نفعان خواهد رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، موسوی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده با همکاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه می شوند

کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه می شوند