مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 01:052021-08-26سياسي

استاندار آینده به مشکلات چهارمحال و بختیاری اشراف داشته باشد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکیدبر ضرورت جوانگرایی در سیستم مدیریتی استان، گفت: مدیران آینده علی الخصوص استاندار باید آگاه و مسلط به مشکلات استان باشند.

- محمد خدادادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در روزهایی به سر می بریم که مردم استان کم برخوردار چهارمحال و بختیاری از یک سو با مسائل اقتصادی و کوچک تر شدن سفره خود مواجه هستند و از سوی دیگر بی تدبیری ها در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت آن ها را بیش از پیش آزرده لذا شیوه انتخاب و مسندنشینی مسؤولان این استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به اینکه اولین دولت شکل گرفته در گام دوم انقلاب اسلامی دولت سیزدهم است، انتظار می رود نیروی انسانی جوان، مؤمن، انقلابی و تحول خواه در تک تک سلول های مدیریتی جایگزین شده که تنها در این صورت می توان بر شدت مشکلات فایق آمد و با بن بست شکنی حیات طیبه ای را برای مردم رقم زد.

وی تاکید کرد: آنچه در این میان مهم است تاکید و پیگیریِ ایجاد و استمرار گفتمان دولت جوان انقلابی و دوم تمهید شرایط و سازوکارهای قانونی در این زمینه است.

خدادادی با بیان اینکه در حال حاضردر بدنه اجرایی کشور و استان چهره هایی حضور دارند که به آمد و رفت دولت ها عادت کرده و شاهد چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آینده به مشکلات چهارمحال و بختیاری اشراف داشته باشد

استاندار آینده به مشکلات چهارمحال و بختیاری اشراف داشته باشد