مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 03:302021-08-27پزشكي

تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی از روز جمعه


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی در مراکز تجمعیتی تبریز و سایر شهرستان ها از فردا جمعه، - مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی از روز جمعه ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی در مراکز تجمعیتی تبریز و سایر شهرستان ها از فردا جمعه، پنجم شهریورماه خبر داد.

دکتر سیمین خیاط زاده پنجشنبه شب، چهارم شهریورماه، در گفت وگوی خبری، با بیان این که تعداد موارد مثبت آزمایش های کرونا در استان، روزانه به 1200 نفر رسیده است، اظهار کرد: اگر ظرفیت انجام تست های کرونایی در استان بالاتر بود، قطعا تعداد موارد مثبت از این عدد بیشتر می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش روند بیماری کرونا در استان، تاکید کرد: هم چنان از مردم خواهشمندیم و انتظار داریم تا فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را حتما رعایت کنند.

وق متذکر شد: متاسفانه دیده می شود، برخی افرادی که یک و یا دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند، فکر می کنند که بدنشان 100 درصد ایمن شده و از رعایت پروتکل های بهداشتی خودداری می کنند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی از روز جمعه

تداوم واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی از روز جمعه