مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-27اقتصادي

تفویض اختیار به استان ها مقابله با کرونا را تسهیل می کند


استاندار فارس خواستار پرداخت فوری مطالبات کادر درمان و تفویض اختیارات به استان ها برای مقابله با بیماری کرونا شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار پرداخت فوری مطالبات کادر درمان و تفویض اختیارات به استان ها برای مقابله با بیماری کرونا شد.

عنایت الله رحیمی در جلسه ویدیو کنفرانس با وزیر جدید کشور بیان کرد: در هفته دولت امسال 919 پروژه با هزینه حدود 25 هزار میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با بیان اینکه پیک پنجم کرونا در این استان رخ داده و تقریبا به قله رسیده است، افزود: چهار شهرستان استان در وضعیت نارنجی و 32 شهرستان در وضعیت قرمز هستند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بیش از 370 هزار 398 تست تجمعی کرونا در استان فارس انجام شده و 30 درصد آن ها مثبت بوده است، گفت: 95 درصد بهبودی در مبتلایان کرونا رخ داده است و دو هزار و 499 تخت به منظور بستری عادی مبتلایان به کرونا در این استان وجود دارد که 98 درصد آن اشغال شده است.

رحیمی همچنین با اشاره به اینکه 478 تخت بستری ویژه برای مبتلایان به کرونا در این استان وجود دارد که 87 درصد آن ها اشغال هستند، ادامه داد: کل بیماران کرونایی فارس چهار هزار و 987 نفر است که دو هزار و 873 بیمار دائم و دو هزار و 114 نفر بستری موقت و 600 نفر بستری دائم روزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار به استان ها مقابله با کرونا را تسهیل می کند

تفویض اختیار به استان ها مقابله با کرونا را تسهیل می کند