مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-27سياسي

وزیر نیرو: مساله آب شرب و کشاورزی در خوزستان پیچیده است


وزیر نیرو با بیان اینکه در خصوص آب شرب و کشاورزی در استان خوزستان مساله کمی پیچیده است، گفت: اکنون آب از طریق طرح آبرسانی غدیر به 18 شهر استان خوزستان رسیده است اما کیفیت آب به ویژه در سال های کم بارش مناسب نیست بنابراین پیش بینی شده بود منبع و مخزن آب به سد دز تغییر پیدا کند.

- ایسنا/خوزستان وزیر نیرو با بیان اینکه در خصوص آب شرب و کشاورزی در استان خوزستان مساله کمی پیچیده است، گفت: اکنون آب از طریق طرح آبرسانی غدیر به 18 شهر استان خوزستان رسیده است اما کیفیت آب به ویژه در سال های کم بارش مناسب نیست بنابراین پیش بینی شده بود منبع و مخزن آب به سد دز تغییر پیدا کند.

علی اکبر محرابیان امروز، پنجم شهریورماه در جریان سفر به خوزستان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروز در اولین سفر رییس جمهور به خوزستان به همراه برخی از اعضای هیات دولت، از نزدیک از اجرای برخی طرح های آب و فاضلاب به خوزستان بازدید کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاری های زیادی در حوزه آب و فاضلاب خوزستان انجام شده است ولیکن مردم قهرمان این استان، گلایه های بحقی در این دو حوزه دارند.

وزیر نیرو گفت: علت اصلی گلایه مردم این است که بسیاری از طرح های آب و فاضلاب تکمیل نشده اند و مردم نمی توانند به طور کامل از مزایای این طرح ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: مساله آب شرب و کشاورزی در خوزستان پیچیده است

وزیر نیرو: مساله آب شرب و کشاورزی در خوزستان پیچیده است