مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 16:262021-08-27سياسي

طرح افزایش نفت و گاز در صورت تأیید در خوزستان اجرا شود


در حوزه نفت و گاز طرح افزایش تولید اگر به تأیید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برسد باید در خوزستان شروع شود زیرا همه از این طرح منتفع می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند عصر امروز جمعه در نشست شورای اداری خوزستان با حضور رییس جمهور گفت: همه نمایندگان استان خوزستان در کنار دولت انقلابی و ولایی هستند و برای سربلندی دولت خدمتگزار فعالیت می کند.

وی افزود: در ارتباط با خوزستان قرار شده تا با طرحی در حوزه استان و الزام صنایع سنگین یک سقف 20 هزار مگاوات تولید برق برای خوزستان در نظر گرفته شود که هم تولید برق برای مشترکان از جمله صنایع و خانگی داشته باشیم و هم در افق چند ساله سدها و نیروگاه های برق آبی را برای مدت 9 ماه معاف کنیم؛ همچنین از آنها برای مدیریت منابع آبی بهره مند شویم تا برای کشاورزی، صنعت و شرب در ایام تابستان آب داشته باشد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: طرح آب رسانی نیز راهکار خوبی برای آب رسانی به شهرهای مختلف خوزستان داشته است که در حال حاضر آب تبدیل به برق می شود.

حسنوند عنوان کرد: طرح 550 هزار هکتاری قطعاً یکی از بزرگ ترین اقدامات این دولت است که هم اشتغال زایی دارد و هم آرامش و امنیت را برای خوزستان به ارمغان می آورد؛ البته در زمینه تأمین امنیت غذایی هم مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح افزایش نفت و گاز در صورت تأیید در خوزستان اجرا شود

طرح افزایش نفت و گاز در صورت تأیید در خوزستان اجرا شود