مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 18:352021-08-27پزشكي

مبتلایان به دیابت بیش تر در معرض کرونای دلتا هستند؟


اسدالله رجب رییس انجمن دیابت ایران با اشاره به این که قدرت سرایت ابتلا به نوع دلتای کرونا 60 برابر بیش از دیگر ویروس های این خانواده است، در پاسخ به سؤال های رایج بیماران از آن ها و خانواده های شان خواست تدابیر ویژه ای برای گذر به سلامت از پیک کرونای دلتا به کار ببندند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس - از ابتدای پاندمی کرونا بیماران زمینه ای همواره به عنوان گروه های هدفی که در معرض این ویروس ناشناخته قرار داشتند، معرفی می شدند.

این میان مبتلایان به دیابت نوع یک و نوع 2 با مشکلات متعددی که داشتند در صورت مبتلا شدن به کرونا کارشان زودتر از باقی بیماران به دستگاه ونتیلاتورو بخش مراقبت های ویژه کشیده می شد.

دکتر اسدالله رجب رییس انجمن دیابت ایران با اشاره به این که قدرت سرایت ابتلا به نوع دلتای کرونا 60 برابر بیش از دیگر ویروس های این خانواده است در پاسخ به سوال های رایج بیماران از آن ها و خانواده های شان خواست تدابیر ویژه ای برای گذار با سلامت از پیک کرونای دلتا به کار ببندند.

*** آقای دکتر گفته می شود که بیشتر تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها در اختیار بیماران مبتلا به دیابت قرار گرفته است.

این را تایید می کنید؟ بله، از ابتدای شیوع این ویروس خیلی زود کادر درمان و همچنین جامعه جهانی به این نتیجه رسیدند که بیماران زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به دیابت بیش تر در معرض کرونای دلتا هستند؟

مبتلایان به دیابت بیش تر در معرض کرونای دلتا هستند؟