مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 01:552021-08-27سياسي

نباید مردم را بی دفاع در فضای مجازی رها کرد


نباید مردم بیگناه را در پیام رسان های خارجی بی دفاع رها کرد چرا که احتمال افشای مسائل خصوصی آنها در این پیام رسان ها وجود دارد.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عدم نظارت بر فضای مجازی و مدیریت شبکه های اجتماعی اظهار داشت: تعبیر مقام معظم رهبری درباره پیام رسان های خارجی و شبکه های اجتماعی رها بودن آنها و عدم مدیریت آنها است نباید مردم بیگناه را در این پیام رسان ها تنها رها کرد زیرا احتمال افشای مسائل خصوصی آنها در این پیام رسان ها وجود دارد و باید فعالیت این شبکه ها و استفاده از آن قانونی بوده و آنها پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: هیچ ضمانتی برای حفظ و رعایت حقوق کاربران در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

  عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کسب و کارهای جوانان در شرایط فعلی و در فضای مجازی به نحوی است که اگر مشکل و تحریمی از سوی غربی ها در این باره صورت گیرد منجر به بروز خسارت زیادی به جامعه خواهد شد.

فلاحی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم هزینه و امکانات زیادی در اختیار شبکه های خارجی گذاشت اما مشکلات زیادی برای کشورمان به وجود آورد، افزود: آنها هیچگونه تعهدی در قبال جمهوری اسلامی نداشتند و حتی سرورهایشان خارج از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مردم را بی دفاع در فضای مجازی رها کرد

نباید مردم را بی دفاع در فضای مجازی رها کرد