مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-27اقتصادي

23 درصد از مردم اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند


مسؤول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: حدود 23 درصد از مردم استان اصفهان یک نوبت و حدود 13 درصد دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- رضا فدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در اصفهان اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر نوبت اول و بیش از 470 هزار نفر نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی افزود: مردم خارج از نوبت برای تزریق واکسن مراجعه نکنند، فقط کسانی که نوبت دوم واکسن چینی و ایرانی آن ها رسیده مراجعه کنند، تا نوبت جدید دریافت دوز اول واکسن را اطلاع‎ رسانی کنیم.

فدایی با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از 30 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا وجود دارد، بیان کرد: اگر واکسن به تعداد کافی تأمین شود این تعداد مرکز قادر به پاسخگویی هستند و نیاز به گسترش آن نیست.

مسؤول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه به طور متوسط هر روز 20 هزار نفر در استان اصفهان واکسن کرونا دریافت می کنند که بخش عمده ای از آن مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است، خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به ایمنی جمعی فاصله داریم و باید میزان رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک به شدت توسط افراد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 درصد از مردم اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

23 درصد از مردم اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند