مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-28سياسي

وزیر ارشاد به علی محمد مودب و افشین علا تسلیت گفت


محمدمهدی اسماعیلی با صدور پیام هایی درگذشت مادر علی محمد مودب و پدر افشین علا را تسلیت گفت.

- ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیام های تسلیت جداگانه، درگذشت مادر علی محمد مودب و پدر افشین علا را تسلیت گفت.

وی در متن پیام تسلیت خود به مودب نوشته است: بسم الله الرحمن ارحیم انالله و انا الیه راجعون برادر ارجمند جناب آقای علی محمد مودب سلام علیکم ضایعه از دست دادن مادر گرامی تان در ایام عزای آل الله علیهم صلوات الله و حماسه آزادگان دشت کربلا موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

از خداوند سبحان برای آن مرحومه که خود از محبین خاندان عصمت و طهارت بود و از برکات عمر ارزشمندش تربیت فرزندی مومن، متعهد و خوش قریحه در جبهه فرهنگ و ادب آیینی و انقلابی است علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.

مشروح متن پیام اسماعیلی به افشین علا هم به این ترتیب است: بسم الله الرحمن ارحیم انالله و انا الیه راجعون برادر ارجمند جناب آقای افشین علا سلام علیکم ضایعه از دست دادن پدر گرامی تان در ایام عزای آل الله علیهم صلوات الله و حماسه آزادگان دشت کربلا موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

از خداوند سبحان برای این محب خاندان عصمت و طهارت علو درجات و برای شما ادیب و فرزانه گرامی و سایر بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد به علی محمد مودب و افشین علا تسلیت گفت

وزیر ارشاد به علی محمد مودب و افشین علا تسلیت گفت