مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-28سياسي

آیا بازارهای داده اقتصاد را متحول می کنند؟


در حال حاضر بسیاری از فناوری های لازم برای ایجاد رضایت و اعتماد در بازارهای داده می توانند پیشرفت کنند و این فرصت وجود دارد تا به منظور حمایت بهتر از کنترل شهروندان بر کاربرد داده های خود با استفاده از فناوری های انقلاب صنعتی چهارم (4IR) نوآوری ایجاد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر بسیاری از فناوری های لازم برای ایجاد رضایت و اعتماد در بازارهای داده می توانند پیشرفت کنند و این فرصت وجود دارد تا به منظور حمایت بهتر از کنترل شهروندان بر کاربرد داده های خود با استفاده از فناوری های انقلاب صنعتی چهارم (4IR) نوآوری ایجاد کرد.

با فراتر رفتن از مرحله مفهومی، باید یک ساختار حکومتی قوی نیز طراحی کنیم که اعتماد ایجاد کند.

به نقل از ویفروم، داده ها به عنوان منبع انرژی (نوآوری در هویت دیجیتالی تا اطلاع رسانی درباره همه گیری و حتی نزدیک شدن به اهداف آب وهوایی صفرخالص) برای کسب و کارها و فناوری های امروزی می توانند برای مردم و کره زمین پیشرفت بی نظیری ایجاد کنند.

با این وجود، در حالی که عرضه و تقاضا برای داده ها در بالاترین حد خود قرار دارد اما ممکن است فرصت استفاده از داده ها برای نتایج بهتر را از دست بدهیم زیرا که اکوسیستم داده، یک شبکه پیچیده و شکننده از روابط و ذی نفعان است و این ارتباطات مانند هر رابطه قوی به اعتماد نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بازارهای داده اقتصاد را متحول می کنند؟

آیا بازارهای داده اقتصاد را متحول می کنند؟