مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-28پزشكي

خروج 4 شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز


براساس آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، چهار شهرستان دشتی، دیر، دیلم و عسلویه از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش سامانه ماسک هم اکنون وضعیت شهرستان های دشتی، دیر، دیلم و عسلویه از قرمز به نارنجی (پرخطر) تبدیل شده است و وضعیت شهرستان های بوشهر، گناوه، تنگستان، دشتستان، جم و کنگان بدون تغییر همچنان در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی قرار دارند.

دبیر ستادمقابله با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: با وجود روند کاهشی ابتلا و بستری ناشی از کرونا در این استان اما همچنان هیچ یک از شهرستان های استان بوشهر به وضعیت زرد کم خطر تغییر رنگ نداده اند و این وضعیت شکننده و ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر در مردادماه نسبت به تیرماه 30درصد افزایش داشته است  طوریکه تعداد کرونایی های تیرماه 12هزار و 588 نفر بود اما این آمار در مرداد ماه به 16هزار و 335 نفر رسید.

کشمیری یادآور شد: هرچند تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر از 910 بیمار در مرداد ماه به 726 بیمار در شهریور ماه رسیده است اما همچنان روند بستری نسبت به تیرماه افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 4 شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز

خروج 4 شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز