مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-28سياسي

اولویت وزارت دفاع تقویت توان رزم و صادرات محصولات دفاعی است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تقویت توان رزم از طریق ارتقای سامانه های دفاعی در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت وصادرات محصولات دفاعی را از اولویت های وزارت دفاع دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در بدو ورود به محل ستاد وزارت دفاع با قرائت فاتحه در محل یادمان شهدای گمنام این وزارتخانه با وزیر سابق دفاع، معاونین و مدیران عامل سازمان های این وزارتخانه دیدار کرد.

وی سپس با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند امیر حاتمی در طی این 4 سال، گفت: امیر سرتیپ حاتمی در طی این چند سال به برنامه های زیادی جامه عمل پوشاند و بنده نیز ادامه دهنده راه او خواهم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک هفته دولت به همه و دولتمردان دست اندر کاران جمهوری اسلامی، افزود: شایسته سالاری، توانمندی و مبارزه با فساد یکی از اولویت های اصلی مسئولان این دولت است و به جد نیز دنبال خواهد شد.

امیر آشتیانی با بیان اینکه یکی از مأموریت های اصلی وزارت دفاع تقویت توان رزم از طریق ارتقای سامانه های دفاعی در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت است افزود: مجموعه وزارت دفاع در طول 4 سال گذشته دستاوردهای خوبی را به ارمغان آورده است و ما نیز تلاش می کنیم در همه حوزه ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت وزارت دفاع تقویت توان رزم و صادرات محصولات دفاعی است

اولویت وزارت دفاع تقویت توان رزم و صادرات محصولات دفاعی است