مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-28اقتصادي

53 میلیارد تومان به راه های روستایی میامی اختصاص یافت


فرماندار میامی با بیان اینکه طی هفته دولت 50 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح شد، گفت: در کنار این موضوع 53 میلیارد تومان به راه های روستایی میامی اختصاص یافته است.

- ، با بیان اینکه 53 میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات تخصیصی محرومیت زدایی بخش راه های روستایی به پروژه های نیمه تمام راه های روستایی شهرستان میامی اختصاص یافته است، تاکید کرد: پروژه های راه میامی به جیلان، محور شریف آباد ه محمدآباد پل ابریشم، روکش آسفالت راه های روستاهای بخش کالپوش و دشت شاد، محور روستایی ارمیان، فرومد به شفیع آباد و راه دسترسی جدید روستای حسین آباد کالپوش با این اعتبارات انجام می شود.

وی افزود: پروژه عباس آباد به کاهک به طول 30 کیلومتر که در مرحله اول 25 میلیارد تومان و در مرحله دوم پنج میلیارد تومان و اخیراً نیز 10 میلیارد تومان اختصاص یافته و این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصد است و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

فرماندار میامی با بیان اینکه پروژه بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا (ع) طی شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: در مرحله نخست چهار میلیارد و 200 میلیون تومان، مرحله دوم هشت میلیارد تومان، مرحله سوم هفت میلیارد تومان و اخیراً نیز هشت میلیارد تومان دیگر برای تکمیل تأسیسات سرمایشی و گرمایشی این طرح اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 میلیارد تومان به راه های روستایی میامی اختصاص یافت

53 میلیارد تومان به راه های روستایی میامی اختصاص یافت