مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-28سياسي

پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می شود


پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی از نهم الی یازدهم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی از نهم الی یازدهم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

علیرضا امانی، دبیر علمی این سمینار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ماهیت علم شیمی کاربردی و رویکرد شورای سیاستگزاری سمینار مبنی بر پذیرش مقالات با شاخص قرار داشتن در مرزهای علم و کاربردی بودن آنها، در مجموع 17 موضوع محوری برای سمینار در نظر گرفته شد که با توجه به این شاخص، تعداد 195 مقاله از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه ی سمینار مورد پذیرش قرار گرفتند که از این تعداد، ارائه ی 44 مقاله به صورت آنلاین و 151 مورد به صورت آفلاین خواهد بود.

وی افزود: یکی از نکات برجسته ی این سمینار، برگزاری چهار سخنرانی ویژه بوده که توسط دکتر علیرضا ختایی از دانشگاه تبریز، دکتر محمد حیاتی فر، مدیر فنی انجمن بازیافت کنندگان پلاستیک اروپا، دکتر مهران جوانبخت از دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکتر یعقوب منصورپناه از دانشگاه لرستان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این سخنرانی ها، کارگاه هایی نیز با هدف معرفی و ایجاد زمینه های شغلی و توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت با محتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می شود

پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می شود