مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-28سياسي

جلوگیری از خروج آب های استان فارس مقدم بر انتقال آب از دریاست


عنایت الله رحیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در شیراز ضمن تشکر از انعکاس اخبار دولت و اطلاع رسانی منصفانه با اشاره به اینکه یکی از مقوله های توسعه در هر کشوری ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه است، اظهار داشت: وقتی توفیقاتی در یک جامعه ایجاد می شود باید آن را به اطلاع مردم رساند چرا که وجود امید در جامعه ضروری است و در غیر این صورت حرکت بر ریل توسعه مشکل خواهد بود.

  او ادامه داد: همه دست اندرکاران رسانه و تریبون داران قطعا باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که امیدآفرینی کرده و نشاط ایجاد کنند، گرچه نقد منصفانه و در کنار آن ارائه راهکار نیز باید وجود داشته باشد که از نظر بنده این رسالت توسط خبرگزاری فارس در نظر گرفته شده است.

  وی ضمن تبریک هفته دولت و تبریک روز کارمند اظهار داشت: تا پایان سال افتتاح پروژه های دهه فجر را داشتیم و از ابتدای 1400 تا به امروز پروژه هایی داریم که افتتاح شده یا در حال افتتاح است، بر این مبنا تعداد پروژه هایی که در سال جاری افتتاح شده یا در حال افتتاح هستند، حدود 919 پروژه با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیارد تومان است.

  رحیمی گفت: از این پروژه ها تعداد 17 هزار میلیارد پروژه های اقتصادی و تولیدی است که بزرگ ترین آن پالایشگاه پارسیان سپهر یا همان پالایشگاه اتان گیری است که یک سرمایه گذاری بزرگ بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج آب های استان فارس مقدم بر انتقال آب از دریاست

جلوگیری از خروج آب های استان فارس مقدم بر انتقال آب از دریاست