مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-28سياسي

خاطره شیرین وزیر دفاع سابق از شلیک باور 373 به اهداف در فاصله دور


امیر حاتمی وزیر سابق دفاع درباره خاطره شیرین دوران وزارت خود به سامانه پدافند هوایی باور 373 اشاره کرد و گفت: این سامانه قادر است اهداف را از فاصله 250 کیلومتری شناسایی و در فاصله 200 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر سابق دفاع در دیدار با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرزوی موفقیت و توفیق در مسئولیت جدید برای ایشان گفت: خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمت در بخش امنیت کشور را به بنده داد تا بتوانم در راستای آسایش مردم، امنیت کشور و نظام اسلامی تلاش کنم.

وی با بیان اینکه موفق شدیم در طول 4 سال  گذشته به برنامه های اصلی و کلان وزارت دفاع جامه عمل بپوشانیم گفت: این کار حاصل تلاش متخصصین متعهد وزارت دفاع، همکاری نزدیک نیروهای مسلح  و هدایت های مستمر فرمانده معظم کل قوا بوده است.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه کارکنان وزارت دفاع مهم ترین سرمایه این وزارتخانه بوده و هستند افزود: اطمینان دارم که امیر سرتیپ آشتیبانی در بحث ارتقای قدرت دفاعی و اعتلای بازدارندگی کشور با همراهی متخصصین وزارت دفاع و تعامل با نیروهای مسلح موفق و پیروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طی این 4 سال در حوزه دیپلماسی دفاعی دستاوردهای ارزشمندی داشته ایم تصریح کرد: در این مدت رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره شیرین وزیر دفاع سابق از شلیک باور 373 به اهداف در فاصله دور

خاطره شیرین وزیر دفاع سابق از شلیک باور 373 به اهداف در فاصله دور