مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:112021-08-28سياسي

روحیه جهادی مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به استقرار و فعالیت دولت سیزدهم گفت: روحیه جهادی و تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر شنبه در اولین جلسه قرارگاه ستاد عملیات اربعین 1443 هجری قمری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مردمی، مکتبی و انقلابی برای همه دولتمردان در جمهوری اسلامی بودند، اظهار داشت: ساده زیستی و تقوا مهم ترین ویژگی این شهیدان والامقام بود و علت محبوبیت دولت گفتمانی شهید رجایی، سیره و سبک زندگی آنان بود که در مکتب امام راحل آن را آموخته بودند.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به همه دولتمردان و آغاز به کار دولت سیزدهم، افزود: توجه به اصلاح نظام بانکی و بالابردن ارزش پول ملی کشور، ارتقا سطح معیشت و رفاه عموم مردم، توجه به تولید ملی و اشتغال و اهمیت دادن به حوزه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی و کنترل شیوع این ویروس منحوس (کووید 19) در کشور باید از اولویت های دولت سیزدهم باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتماد بالای مجلس به کابینه دولت سیزدهم، و با تقدیر از رییس جمهور برای تشکیل سریع کابینه، تصریح کرد: قطعاً نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است

روحیه جهادی مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است