مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:112021-08-28سياسي

واردات واکسن تحت نظارت وزارت بهداشت باشد/ با واردکنندگان واکسن تقلبی برخورد شود


از نظر دولت، مسئولیت تأیید اعتبار و اصالت واکسن فقط و فقط برعهده وزارت بهداشت است و واردات واکسن باید تحت اشراف و نظارت این وزارتخانه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیز نیروهای داوطلب مردمی صمیمانه قدردانی کنم، اما گزارش های دریافت شده و مشاهدات بنده و وزیر بهداشت حاکی از آن است که وضعیت شیوع بیماری به هیچ وجه خوب نیست.

رییسی افزود: نباید کسب و کار مردم تعطیل شود، اما ضروری است تدابیر فوری برای جلوگیری از تجمعات و دورهمی ها و نیز تردد و فعالیت در مراکز پرتجمع مثل رستوران ها، تالارها، پاساژها، بازارهای سرپوشیده و نظایر آن اتخاذ و با دقت و جدیت اجرا شود تا بتوانیم به شکلی مؤثر با شیوع بیماری و عوارض ناشی از آن مقابله کنیم.

رییسی تأمین امکانات بستری و رسیدگی به بیماران کرونایی را همچون تأمین واکسن جزو اولویت ها برشمرد و تصریح کرد: نیروهای مسلح و همه نهادهای دیگر، امکانات خود را به میدان بیاورند تا در هیچ نقطه ای از کشور، هیچ بیمار کرونایی که نیاز به بستری شدن دارد، به خاطر نبود تخت سرگردان نشود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تنها مرجع مورد قبول درمورد تأیید واکسن کرونا وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: از نظر دولت، مسئولیت تأیید اعتبار و اصالت واکسن فقط و فقط برعهده وزارت بهداشت است و واردات واکسن باید تحت اشراف و نظارت این وزارتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات واکسن تحت نظارت وزارت بهداشت باشد/ با واردکنندگان واکسن تقلبی برخورد شود

واردات واکسن تحت نظارت وزارت بهداشت باشد/ با واردکنندگان واکسن تقلبی برخورد شود