مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-28بين الملل

خنثی شدن حمله تروریستی در صلاح الدین عراق


در این عملیات، دو سرکرده داعش دستگیر شدند و از آنها پنج بمب کنار جاده ای، مواد منفجره و یک صداخفه کن کشف و ضبط شد که قصد داشتند با آنها جوامع بشری و نیروهای سرویس امنیتی را مورد هدف قرار دهند.

- سرویس امنیت ملی عراق از خنثی سازی یک عملیات تروریستی و بازداشت چند عضو این گروه در منطقه العلم استان صلاح الدین عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سرویس امنیت ملی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، براساس داده های اطلاعاتی دقیق، نیروهای امنیتی استان صلاح الدین توانستند در عملیاتی پیش دستانه یک طرح تروریستی در ناحیه العلم را خنثی کنند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، در این عملیات، دو سرکرده داعش دستگیر شدند و از آنها پنج بمب کنار جاده ای، مواد منفجره و یک صداخفه کن کشف و ضبط شد که قصد داشتند با آنها جوامع بشری و نیروهای سرویس امنیتی را مورد هدف قرار دهند.

در این بیانیه اشاره شده است، این دو تن به عضویت خود در گروه تروریستی داعش اعتراف کردند و به منظور اتخاذ اقدامات لازم در حق آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند.

اواخر سال 2017 ، عراق پس از بیرون راندن داعش از همه شهرهای اصلی که در سال 2014 تصرف کردند، پیروزی خود را بر این گروه تروریستی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن حمله تروریستی در صلاح الدین عراق

خنثی شدن حمله تروریستی در صلاح الدین عراق