مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-28اقتصادي

همدان، سومین استان در استانداردسازی شهربازی


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: وضعیت استاندارد سازی مراکز تفریحی و شهربازی های همدان از متوسط کشوری بالاتر است و طبق آخرین پایش ها سومین استان در حوزه استانداردسازی شهربازی ها و زمین های بازی است.

- ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: وضعیت استاندارد سازی مراکز تفریحی و شهربازی های همدان از متوسط کشوری بالاتر است و طبق آخرین پایش ها سومین استان در حوزه استانداردسازی شهربازی ها و زمین های بازی است.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا حدود دو سال است بخشی از فضاهای تفریحی و شهربازی ها را تحت شعاع قرار داده اما استقبال مراکز تفریحی همدان از تجهیزات مشمول استاندارد اجباری خوب است.

وی درباره فعالیت های استاندارسازی تله کابین گنجنامه مطرح کرد: فرایند تمدید گواهینامه ایمنی در این مجموعه تفریحی اقدامات پایانی اش را سپری می کند و با توجه به زمانبر بودن رفع اقدام اصلاحی و رفع عدم انطباق و طبق نظر شرکت بازرسی در کارگروه تخصصی با حضور مسئولان ارشد استان مجموعه فوق در حال انجام اقدامات است.

مددی ادامه داد: با اعلام نظر کارشناسی فرصت دادیم مجموعه تفریحی تله کابین گنجنامه اقدامات اصلاحی را برای موارد باقیمانده انجام دهد و بهره برداری آن از نظر ما بلامانع اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، سومین استان در استانداردسازی شهربازی

همدان، سومین استان در استانداردسازی شهربازی