مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-28اقتصادي

تعیین تکلیف داروهای بدون مجوز دپو شده با مذاکره وزرا


ارونقی گفت که با رایزنی وزیر اقتصاد با وزیر بهداشت داشته مقرر شد در مورد تعیین تکلیف بخشی از داروهای دپو شده که هنوز مجوز وزارت بهداشت را دریافت نکرده و وزارتخانه به آن ورود نکرده است، - تصمیم گیری شود.

بعد از حواشی که در مورد در مورد تعیین تکلیف داروهای بدون مجوز در انبارهای گمرک ایجاد شده بود، طی رایزنی صورت گرفته از سوی وزیر اقتصاد با وزیر بهداشت این موضوع حل و فصل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدیدی که امروز(شنبه) خاندوزی - وزیر اقتصاد - از گمرک امام خمینی (ره) داشت با تصمیم گیری هایی در رابطه با چند مورد همراه بود که از جمله آن می توان به بحث ترخیص کالاهای دپو شده و به ویژه دارو و اقلام کرونا اشاره کرد.

از مدتی پیش مسئولان گمرک ایران اعلام کرده بودند که حجمی از دارو در گمرک امام خمینی (ره) دپو شده که حدود 18 تن مربوط به اقلام مرتبط با کرونا است.

در همین راستا، بازدیدی از سوی دادستان و البته نمایندگان سایر دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو صورت گرفت و مقرر شد که تعیین تکلیف و ترخیص اقلام دارویی در گمرک به سرعت صورت گرفته و براساس آن ترخیص این کالاها از جمله سرم یا واکسن و اقلام مرتبط با کرونا در صورت داشتن مجوز وزارت بهداشت به صورت حمل یکسره و بدون تخلیه در انبارهای گمرک ترخیص و تحویل شود که ترخیص داروهای دپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف داروهای بدون مجوز دپو شده با مذاکره وزرا

تعیین تکلیف داروهای بدون مجوز دپو شده با مذاکره وزرا