مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:452021-08-28بين الملل

ابوالغیط: به همبستگی با لبنان و حمایت از آن ادامه می دهیم


دبیرکل اتحادیه عرب امروز (شنبه) تاکید کرد که این اتحادیه به همبستگی خود با لبنان و حمایتش از مردم این کشور در حل و فصل مشکلاتشان ادامه می دهد.

- دبیرکل اتحادیه عرب امروز (شنبه) تاکید کرد که این اتحادیه به همبستگی خود با لبنان و حمایتش از مردم این کشور در حل و فصل مشکلاتشان ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب امروز کمی پیش از سفر به بغداد برای شرکت در کنفرانس منطقه ای حمایت از عراق، در گفتگوی مطبوعاتی اظهار کرد: درخواست حمایت نجیب میقاتی، نخست وزیر مکلف لبنان از اتحادیه عرب را شنیدم و شخصا به این کار ادامه می دهم، به نوبه خودم می گویم که از این درخواست تقدیر می کنم، پیشتر نیز در تماسی با میقاتی برای او در تشکیل کابینه آرزوی موفقیت کردم.

ابوالغیط تاکید کرد: باید هرچه سریعتر کابینه ای که اجرای فوری اصلاحات لازم را وظیفه خود بداند، تشکیل شود تا به این ترتیب جامعه عربی و بین المللی امکان مشارکت موثر در کمک به نجات این کشور و حمایت از مردم آن را بیابند.

دبیرکل اتحادیه عرب در ادامه نیز گفت: برای میقاتی آرزو می کنم در برچیدن موانع قرار داده شده در مسیر تشکیل کابینه که متاسفانه یک سال کامل است که برطرف نشده اند، موفق عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالغیط: به همبستگی با لبنان و حمایت از آن ادامه می دهیم

ابوالغیط: به همبستگی با لبنان و حمایت از آن ادامه می دهیم