مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-28سياسي

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در روستاهای استان قزوین


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت روحانیون مستقر در روستاها، خدمات فرهنگی به مددجویان به لحاظ کمی و کیفی افزایش می یابد.

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت روحانیون مستقر در روستاها، خدمات فرهنگی به مددجویان به لحاظ کمی و کیفی افزایش می یابد.

حسین قلی پور بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند، اگر چه نمای کار این نهاد در خدمات اقتصادی دیده می شود ولی اساس کار کمیته امداد خدمات فرهنگی است چراکه بستر هر تغییر بدون پشتوانه فرهنگی به سرانجام لازم نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: اگر اشتغال و یا حمایت های تحصیلی بدون پشتوانه فرهنگی صورت گیرد در فرآیند خدمات آسیب هایی بروز خواهد کرد، از این رو ارائه خدمات و مشاوره های فرهنگی امری ضروری است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین در ادامه گفت: در میان جامعه هدف، کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند نیز به خدمات فرهنگی نیازمند هستند، با توجه به کاستی ها در تعداد نیروهای فرهنگی و لزوم توجه به همه نقاط استان، تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف برون سازمانی برای ارائه خدمات استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در روستاهای استان قزوین

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در روستاهای استان قزوین